گاهی اوقات لایک سفارش دادید اما میبینید که ظاهرا چیزی اضافه نشده، یکی از دلایلش میتونه این باشه که پستی که براش سفارش زدید فیلم هست و شما بازدید و لایک رو با هم اشتباه گرفتید، در این پست دلیلی که نیازه هردو برای پست های ویدئویی خریداری بشن رو براتون توضیح میدیم، پس با ما همراه باشید.(نکته : این مطلب فقط در مورد پست های ویدئویی هست)

لایک ( like )

وقتی کسی عکس یا فیلمی که در اینستاگرام پست کردید بپسنده، میتونه با کلیک روی گزینه لایک اون پست رو لایک کنه.

بازدید ( ویو – view )

به تعداد دفعاتی که یک پست ویدئویی در اینستاگرام تماشا میشه، بازدید یا ویو گفته میشه. در بازدید اهمیتی نداره که کسی که ویدئو شمارو دیده از این ویدئو خوشش اومده یا نه، و بدون اینکه فرد تماشاچی کار اضافه ای انجام بده، همینکه ویدئو شمارو تماشا کنه تعداد بازدید های اون پست شما افزایش داده میشه.

نحوه نمایش بازدید و لایک در اینستاگرام

اینستاگرام در پست های ویدئویی به صورت پیش فرض به جای لایک تعداد بازدید(views) رو نشون میده، به همین دلیل اکثرا برای پست های ویدئویی بازدید خریداری میکنن.

بازدید ویو اینستاگرام

اما اگر روی تعداد بازدید کلیک کنید صفحه ای باز میشه که تعداد لایک(likes)، تعداد بازدید(views) و اسامی کسایی که اون پست رو لایک کردن نشون میده.

بازدید ویو اینستاگرام

همچنین کلیک روی خود ویدئو، ویدئو به شکل تمام صفحه نشون داده میشه که در این حالت فقط تعداد لایک قابل مشاهده هست.

بازدید ویو اینستاگرام
لایک igtv اینستاگرام

با این اوصاف و با توجه به قابل مشاهده بودن هردوی بازدید و لایک در پست های ویدئویی پیشنهاد ما به شما اینه که برای طبیعی بودن پست و پیجتون هم لایک و هم بازدید برای پست هاتون سفارش بدید. اما با توجه به اینکه در حالت معمول همه کسایی که یک پست رو میبینن، لایکش نمیکنن، تعداد لایک باید کمتر از تعداد بازدید باشه، مثلا اگر 10k فالور دارید، میتونید حدود 3000بازدید و 1500لایک سفارش بدید.

در پنل فونیکسفا میتونید بازدید و لایک رو با قیمت های استثنایی خرید کنید و محبوبیت پیجتون رو بالا ببرید.

امیدوارم این پست براتون مفید بوده باشه. شاد و پیروز باشید.