در این مقاله راه های افزایش فالور اینستاگرام و دلیل ضرورت نیاز به خرید فالور برای افزایش محبوبیت پیج را برای شما آماده کرده ایم پس با ما همراه باشید.

فالوور چیست؟

فالوور به معنای دنبال کننده است، فالوور اینستاگرام به افرادی می‌گویند که پیج اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند تا از فعالیت شما آگاه باشند.

زمانی که شما مطلبی در پیج خود می‌گذارید مطالب شما برای فالوور های شما به نمایش گذاشته می‌شود و آنها می‌توانند آن را لایک یا کامنت بزارند.

بهترین استراتژی برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام خرید فالوور است. شما با خرید فالوور زمینه را برای جذب آسان فالور واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد.

یکی مرد جنگی به از صد هزار! در دنیای اینستاگرام، این را ما این‌گونه معنی می‌کنیم که اگر پیج اینستاگرام تجاری شما فالوور زیادی داشته باشد، فرد به شما بهتر اعتماد میکنند و تبدیل به مشتری شما میشود و این بهتر از نمایش پیج شما به صدها نفر و بی‌نتیجه ماندن آن است.

مردم زمانی که می‌بینند شما فالوور زیادی دارید خودبه‌خود شمارا دنبال می‌کنند و بیشتر مورد توجه مردم قرار می‌گیرید. شما با خرید فالوور برای یک صفحه تجاری، درواقع راه «بازاریابی اینستاگرامی» و «جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را آسان خواهید کرد.

خرید فالوور چه ارزشی دارد؟

خرید فالوور راه صد ساله را به یک شبه تبدیل می‌کند و باعث افزایش فروش و رسیدن به سود کلان می‌شود. خرید فالوور بهترین روشی است که شما می‌توانید لایک ، کامنت ، بازدید کننده و مشتری به‌صورت همزمان بهبود ببخشید و همچنین مشتریان زیادی جذب کنید شما با خرید فالوور به پیشرفت پیجتان کمک می‌کنید.

باید بپذیریم که کاربران، امروزه به کانال‌های با فالوور پایین حتی باوجود بهترین مطالب اهمیتی نمی‌دهند و سری از انجا لفت می‌دهند و ترجیح می‌دهند، وارد پیجی با عضو بالا شوند.

از طرفی یکی از راه های افزایش فالوور ، شرکت در تبادل است و همه خوب میدانیم که بازهم در این تبادلات، پیج های با فالوور بالا رشد می‌کنند و همین اندک فالوور هم به سمت خود می‌کشانند.

اما حالا چاره چیست؟

دو راه وجود دارد:

  • یکی صرف هزینه و داشتن علم تبلیغات است بخصوص تبلیغات اینستاگرامی که واقعاً هزینه‌های سرسام‌آوری دارد و بازدهی آنها هم خیلی کم است.
  • راه دوم این هست که با استفاده از خرید فالوور، فالوورهای پیجتان را بالا ببریم تا هم در تبادلات جایگاه بهتری داشته باشید، هم تبلیغاتی که در آینده انجام میدهید بازدهی بیشتری داشته باشد و هم اعتبار پیجتان بالاتر برود، تا کاربران اعتماد بیش‌تری داشته باشند و در ادامه با بالا بردن کیفیت مطالب باعث ورود اعضای جدید شوید.

افزایش فالوور اینستاگرام به کمک پنل فونیکسفا

شما برای خرید و افزایش فالوور اینستاگرام، تنها کافی است که پیج اینستاگرام خود را در حالت عمومی public قرار دهید و سپس یکی از سرویس ها را انتخاب کنید. با وارد کردن آیدی پیج بدون @(مثال: fonixfa.ir)، سفارش فالوور شما به صورت خوکار انجام میشود. برای سفارش به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

فالوور رایگان

در صورتی که در سایت ما ثبت نام کرده باشید میتوانید از طریق گردونه شانس اعتبار رایگان برای تست سرویس های پنل فونیکسفا دریافت کنید.

توجه داشته باشید که افزایش فالوور اینستاگرام به کمک پنل فونیکسفا بدون نیاز به پسورد و رمز پیج اینستاگرام شما صورت می گیرد. اگر سایتی یا شخصی رمز پیج شما را برای ارسال فالوور و لایک درخواست کرد، نکات امنیتی را حتما در نظر بگیرید و پسورد پیج خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید.

سایت هایی که به کمک ربات اینستاگرام یا فالو انفالو کردن برای پیج شما فالوور جذب می کنند، بدانید که این روش برای الگوریتم ایستاگرام قابل تشخیص است و امکان بسته شدن پیج اینستاگرام شما وجود دارد.

خرید آنی

سریعترین روش خرید

انتخاب سرویس

تایید حساب

اطلاعات سفارش

لطفاً صبر کنید...
توضیحات سرویس :

سفارش چند بخشی
قیمت محاسبه شده :
0 تومان
لطفاً صبر کنید...

توجه: اگر می خواهید برای هر بار ارسال سفارش، نیاز به تایید شماره همراه نداشته باشید کافی است در سایت ثبت نام و وارد حساب کاربری خود شوید.

لطفاً صبر کنید...

من قوانین و مقررات را خوانده و با آن موافقم.