شکی نیست که هم اکنون اینستاگرام پرچمدار شبکه های اجتماعی محبوب در کل دنیا و به ویژه کشور ماست. با وجود فیلتر شدن تلگرام محبوبیت بیشتری نیز پیدا کرده است. هر کجا هم که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی، راه اندازی کسب و کار، ایجاد یک نشریه طنز، علمی یا سیاسی و … است.

در این پست نکاتی رو برای شما فروشندگان و نمایندگان عزیز آماده کردیم، تا بتونید فروش بهتر و بیشتری داشته باشید.

مشتریان شما چه کسانی هستند؟

در وهله اول ممکنه این تصور موجود باشه که فقط کسایی که در اینستاگرام فروشگاه اینترنتی دارن، نیاز به خرید فالور دارن، اما باید بدونید که تقریبا هرکسی که توی اینستاگرام پیج داره، میتونه مشتری شما باشه، پیج های علمی آموزشی، پیج های خبری، سیاسی، فروشگاهی، طنز، برای همه این پیجها ضروریه که برای رشد پیج و بردن بیشترین بهره از پیجشون، مخاطباشونو افزایش بدن، حتی پیج های شخصی هم میتونن برای شهرت یا به قول خودمون پز دادن، فالور و لایک و… بخرن.

چرا خرید فالوور ضروری میباشد؟

حالا که با گروه هایی که میتونن مشتری شما باشن آشنا شدید، نوبت این موضوع هست که چرا براشون ضروریه که فالوور بخرن، خوب من یه مثال ساده براتون میزنم، توی پیج هایی که برای مطالب طنز فالو کردید، پیجی هست که فالورای کمی داشته باشه؟ حتی برای ساده ترین مسئله ها مثل جوک مردم بیشتر جذب پیجی میشن که تعداد بیشتری فالور و لایک داره، چون به صورت خودکار این حس بهشون القا میشه، که اولا این پیج حرفه ای تره، دوما مطالبش جذاب تر بوده که این تعداد فالور رو جذب کرده.

حالا در مورد پیج های فروشگاهی، به شخصه با وجود اینکه 90درصد خریدامو اینترنتی انجام میدم هیچوقت از پیجی که فالور کمی داره خرید نکردم، چون عقیده دارم پیج با تعداد فالور پایین، میتونه یه پیج فیک باشه که حتی اگر مطالبش حرفه ای باشن ممکنه اون مطالب رو صرفا از روی کسی کپی کرده باشه، اما وقتی پیجی تعداد فالوور و لایک بالایی داره، حتی اگر اون فالوورهارو خریده باشه، هزینه ای که برای کارش کرده نشون میده که برای کارش ارزش قائله و قرار نیست با کم و زیاد انجام دادن سفارشت، اعتبار پیجش رو خراب کنه.

فالوور بخرم یا بدم تبلیغم کنن؟

سوالی که برای مشتری های شما ممکنه پیش بیاد اینه که خوب همه حرف های شما درست، اما چرا بجای خرید فالور، پولمو ندم به تبلیغات؟

جوابش سادست و در واقع تکرار همین بند قبلیه که توضیح دادیم. فرض کنیم که شما پیجتون رو با هزینه ای که کمم نیست به تبلیغ کننده دادید، بازم این سوال پیش میاد که خداییش خودتون بودید همچین پیجی رو فالو میکردید یا ازش خرید میکردید؟

این بحثو همین جا داشته باشید تا اول تیتر بعدی رو بخونیم…

اصلا این فالوورهای خریدنی چیه جریانشون؟

حالا به مرحله معرفی محصولمون رسیدیم، فالوورهایی که از طریق پنل فونیکسفا پیج شما رو فالو میکنن، همه توسط افراد واقعی ساخته شدن، یعنی من یه بار یکی از پیج هایی که از سرویس فالوور زمرد فالوم کرده بود رو فالو کردم و بعد بهش پیام دادمو چندتا سوال پرسیدم و اونم بهم جواب داد، اما معمولا این پیج ها، پیج اصلی اون شخص نیستن و از اونجایی که بجز شما تعداد زیادی رو فالو میکنن، محتوای پیجتون رو چک نمکینن و به اصطلاح فعال نیستن. از اونجایی که در اینستاگرام نمیشه کسی رو مجبور به فالو کردن کسی کرد، اصلا فالوور فعال قابل خرید نیست.

(پ.ن. : متاسفانه در خیلی سایتها در کنار سفارش فالوور، یه سرویس لایک خودکار برای مشتری میزنن (که تا یه بازه کوتاه برای پست های آینده اون شخص خودکار سفارش لایک ارسال میکنه) و به اسم فالوور فعال با قیمت های فضایی به فروش میرسونن.)

خوب پس اگه این فالوورا لایکم نمیکنن و ازم خرید نمیکنن اصلا فایدش چیه؟ اولا اینکه در پنل فونیکسفا علاوه بر فالوور، میشه هرکاری که یه فالوور فعال تو پیج انجام میده(مثل لایک، ویو، سیو پست، کامنت، و حتی بازدید از استوری و لایو) رو سفارش داد و به صورت خودکار براتون انجام میشه.

ثانیا، یادتونه تو بند قبلی، تو تیتر تبلیغ گفتم بحثو همینجا داشته باشید تا بعد؟ خوب حالا موافقید اون بحثو ادامه بدیم؟ درسته که بعد از خرید فالوور و بقیه سرویس ها و افزایش اعتبار پیج، کسایی که اون پیج رو ببینن خیلی راحت تر به پیج اعتماد میکنن و خود به خود مخاطب جذب میشه، اما برای جذب درست حسابی مخاطب و برای فروش بیشتر، بهتره که در کنارش تبلیغ هم انجام بشه، تا پیج بیشتر دیده بشه، پس اول پیج رو با سرویس های پنل فونیکسفا و قیمت های فوق العادش و بعد با پست های خوب و حرفه ای خواستنی کنید، بعد پیج رو به تبلیغ کننده بدید، و بعد میشه از بازده بالای تبلیغ لذت برد.

مشتریتو مشتری ثابتت کن

تو این کار 90 درصد سود شما از مشتری های ثابتتونه، برای اینکه مشتری رو به مشتری ثابت تبدیل کنید. چند تا کار لازمه :

صداقت و مشاوره تخصصی

وقتی راجب ویژگی های یه سرویس ازتون سوال میشه، جواب کامل، تخصصی و صادقانه بدید. وقتی مشتری با علم کامل به چیزی که داره میخره، ازتون خرید بکنه، مطمئن باشید این خرید ها ادامه دار خواهد بود.

برای اینکه اینکارو به درستی انجام بدید، لازمه که اولا یه مقدار آشنایی به قوانین اینستاگرام داشته باشید، ثانیا توضیحات سرویسی که میخواید به مشتری معرفی کنید رو کامل مطالعه کنید و قبل از سفارش برای مشتری یه سفارش کوچیک برای پیج خودتون بزنید.

اشانتیون

نوع و مقدار اشانتیونی که به مشتری میدید، بستگی به خودتون داره ولی از کارایی که حتما باید انجام بشه. شما خیلی راحت میتونید سرویس های پنل فونیکسفا رو چندین برابر قیمتشون بفروشید، پس تو این که مثلا 20، 30 درصد بیشتر از چیزی که سفارش داده براش بزنید خسیس نباشید، تاثیر فوق العاده ای در رفیق شدنتون با مشتری داره.

راه های ارتباطیتو زیاد کن

در آخر هم اینکه راه های ارتباطی که با مشتری دارید رو حتی الامکان بیشتر کنید. از پیج اینستا گرفته، تا کانال تلگرام، و شماره همراه و واتساپ، هرچی بیشتر بهتر، اصلا آیدیهاشونو برای یه جا ذخیره کنید. هم اینکه با اینکار مشتری بهتر بهتون اعتماد میکنه هم اینکه وقتی کار خوب انجام بدید، مشتری همیشه میگرده و دوباره پیداتون میکنه، و شما باید حتی الامکان این کارو براش آسون کنید.

خود من الان چند تا از بهترین مشتری هام توی همین پنل کسایی هستن که چند سال پیش کارای پیجشون رو انجام میدادمو شمارمو هم داشتن، خودشون یهو زنگ زدن که هنوز کار میکنی؟ و بقیه ماجرا…

امیدوارم این پست براتون مفید بوده باشه، و اگر در هر موردی نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، روی کمک ما و تیم پشتیبانیمون حساب باز کنید.

شاد و پیروز باشید.